Thursday 29 March 2012

ZLEM DIETARY PLUS... KESAN YANG LEBIH EFEKTIF UNTUK PEMBAKARAN LEMAK!!










Kekal sihat dan langsing dengan Zlem Dietary Plus, formula hebat untuk  langsing dan bertenaga sepanjang hari tanpa berlapar.
Formulasi dari ekstrak Acai beri, Green Tea, Garcia Camboginia, Apple cider vinegar dan Grape fruit

· Mendapat lebih tenaga untuk aktiviti fizikal
· Mengurangkan selera untuk makan
· Menaikkan kadar metabolisma badan
· Menurunkan berat badan dengan berkesan
· Membakar lemak berlebihan dengan pantas
· Mengawal berat badan dengan mudah
· Tiada kesan sampingan yang negatif
· Mengurangkan paras kolesterol & gula

Cara guna:
1 - 2 biji pil sehari selepas makan (pagi atau tengahari)

Harga : 1 botol x 30 biji - RM100
               2 botol RM180 (Harga Promosi)
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

PUSAT KECANTIKAN SHAKIRAH
NO 7-1 Jln Klang Sentral 6/KU 5 Tmn Klang Sentral
Klang Selangor

NURUL: 016-215 9286  FIT: 012-440 5504  EDY:012-625 4987

# LEBIH BAIK JIKA DIKOMBINASIKAN DENGAN ZLEM DIETARY FIBER / DAPPLE FIBER @ IZ FIBER UNTUK KESAN PEMBUANGAN LEMAK YANG LEBIH CEPAT DAN EFEKTIF


 
ZLEM DIETARY Plus
100% Semulajadi
New Formula
Khasiat-khasiat bahan semulajadi didalam Zlem Dietary Plus:

ACAI BERI : Boleh dikatakan kandungan antioksida di dalam buah Acai berry adalah antara yang tertinggi di dunia.Acai berry adalah buah yang amat baik untuk kesihatan. Tetapi, ia banyak dikaitkan dengan usaha menurunkan berat badan dan anti-aging. Acai berry dapat membantu kedua-dua masalah ini, ia adalah disebabkan Acai berry mampu menolong memperbaiki kesihatan badan.


GREEN TEA : Banyak kajian telah dilakukan keatas green tea atau teh hijau dan di dapati banyak khasiat kesihatan yang boleh di manafaatkan. Antara kandungan khasiat teh hijau yang boleh diperolehi dengan mengamalkan secara berterusan produk yang mengandungi green tea adalah mengawal tekanan darah tinggi dan paras gula dalam darah,menguatkan imun badan,membantu sesetengah penyakit barah dan menggalakkan pembakaran lemak.


GARCIA CAMBOGINIA : Merupakan supplement penurunan berat badan kerana ia mengandungi kompaun bernama Hydroxycitric Acid (HCA) yang membantu merawat obesiti. Herba ini mampu mengawal selera makan selama  beberapa jam lamanya serta merawat masalah migraine,susah tidur,gastrik,kecing manis dan darah tinggi


APPLE CIDER VINEGAR: Memecahkan molekul lemak dan secara tidak langsung membantu proses penurunan berat badan. Menyembuh berbagai penyakit atau masalah kesihatan, seperti alergi (disebabkan oleh binatang kesayangan, makanan atau persekitaran), jangkitan sinus, selesema, jerawat, kolesterol tinggi, keletihan yang kronik, sakit ulu hati, sakit tekak, dermatitis, artritis (bengkak sendi), gout dan menurunkan tekanan darah tinggi.

GRAPE FRUIT : Dapat meningkatkan produksi cairan tubuh, mengatasi rasa haus. Dapat memperbaiki selera makan, mengeluarkan kahak, dan menghentikan batuk. Laporan-laporan mengatakan, jus grapefruit segar mengandungi senyawa seperti insulin yang dapat menurunkan gula darah.

SILA HUBUNGI KAMI :
NURUL: 016-215 9286  FIT: 012-440 5504  EDY:012-625 4987


No comments:

Post a Comment